عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دو بیتی عاشقانه


امروز براي من شرابي اي عشق                    هرچند که از پايه خرابي اي عشق
يک لحظه اگر حال خوشي مي بخشي           يک عمر براي دل عذابي اي عشق



اي اشک دوباره در دلم درد شدي                  تا ديده ي من رسيدي و سرد شدي
از کودکي ام هر آنزمان خواستمت                  گفتند دگر گريه نکن مرد شدي


يک لحظه سکوت کرد و حرفش را خورد               بغضي نفس و گلوي او را آزرد
مي خواست که عشق را نمايان نکند                اشک آمد و باز آبرويش را برد


حرفي نزني طاقت جنجال ندارم                بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهاي قفس باز و دلم عاشق پرواز            از حس پريدن پرم و بال ندارم


هر سو که نگاه ميکني ديوار است             مزد همه در آخر خط آوار است
پيدايش زندگي ما از آغاز                          بر پايه ي رنج بردن و تکرار است


پاييز شدم تا تو بهارم بشوي                     پرونده ي سبز روزگارم بشوي
اي عشق چرا مثل دلم زرد شدي؟             من صبر نکردم که دچارم بشوي


در راه تو بي اراده رفتن خوب است            در چشم تو بي افاده رفتن خوب است
جايي که همه فکر سواري هستند            دنبال دلم پياده رفتن خوب است


عمريست غم و درد نشانم داده                     در آتش سينه اش امانم داده
رنجور ترين درخت باغش هستم                    هر بار مرا ديده تکانم داده



کاري نکني که جنگ آغاز شود                    حال من و تو دوباره ناساز شود
وقتي همه در سينه کبوتر داريم                  درب قفس گرگ چرا باز شود


با چشم سياه آمد و رنگم کرد                        با رنگ نگاه خود هماهنگم کرد
وقتي که به چشم هاي من زل زده بود            دل فکر بدي کرد و خدا سنگم کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 21:56 | |